هیچ نمیدانم ومیان غفلت و تسلیم گرفتارم نمی دانم آیا با تسلیم هایم دچار غفلت می شوم؟!یا به خاطر غفلت هایم دچار تسلیم می شوم؟!با تمام وجودم دوست دارم تسلیم تو باشماما گاهی تو را گم می کنم واز تسلیم بدون فهمیدن بیزارم ......