در اندیشه ی مرداب است،
سالها می زیسته، در این مرداب، اما به مرداب بودنش نمی اندیشید!!
می اندیشد این روزها،
آیا این وسعت محدود، قابل ترسیم او را پیوند می دهد به وسعتی نامحدود؟؟!
آیا راه حیات را می یابد؟؟! یا اسیر تدبیرهای جاهلانه خودش می ماند؟؟!
جز کافر به او، هیچ کسی از رحمت او ناامید نمی شود ...
همین که صدایم می کند و می شنوم، یعنی نزدیک است ...
ما را در سایت هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 29