هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست

متن مرتبط با «غم تولد» در سایت هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست نوشته شده است

همه غم های جهان

  • نیلوبلاگ

    همه غمهای جهان هیچ اثر مینکند در من از بس که به دیدار عزیزت شادم... دانی از دولت وصلت چه طلب دارم هیچ یاد تو مصلحت خویش ببرد از یادم ... دل نبستم به وفای کس و در نگشادم تا خیال قد و بالای تو در فکر منست ...

    ادامه مطلب
  • غم تو، ... نگاهش می دار ...

  • نیلوبلاگ

    گفتم: چشمم، گفت: به راهش میدارگفتم: جگرم، گفت: پر آهش میدارگفتم که: دلم، گفت: چه داری در دل؟گفتم: غم تو، گفت: نگاهش میدار ...

    ادامه مطلب