هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست

متن مرتبط با «keson» در سایت هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست نوشته شده است

نُسخه

  • نیلوبلاگ

    خدایا می خوام پر بکشممی خوام نَفَس بکشمهوای نَفَس کشیدن کم آوُردَماز تجویزهای یه دست و یکنواختِپیچ در پیچِ این همه نسخه،در هم شکسته شدهتمام حواسم!چیزی می خوام به بی رنگی توو در بی نهایتِ، سادگیدر بی نهایتِ، ایمان!!...

    ادامه مطلب