هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست
لذت دور شدن از خودمون ... بالاترین لذت ... - بازدید: 5
یا نورالمستوحشین... - بازدید: 18
پای ما لنگ است و منزل بس دراز - بازدید: 8
مولای من نعم الامیر ... حسین جانم - بازدید: 11
دلم مضطره ... - بازدید: 10
خوب بودن - بازدید: 11
امید - بازدید: 12
حواست به خودت باشه - بازدید: 7
زندگی یعنی با محبتی سالم و پاک و عقلی سلیم به راه بیافتی ... - بازدید: 6
رنج احمقانه !!! - بازدید: 4
آیا مسوؤلیت خودم رو قبول کردم تا الآن؟؟! یعنی اینکه چقدر رشد کردم و بزرگ شدم !!؟ - بازدید: 3
حجاب چهره جان است ، غبار تنم ... - بازدید: 1
وظیفه ی من چیه؟؟! - بازدید: 3
آمرزش - بازدید: 2
تو را نرسد سود!! ... سرکشیه، خلوت دیگران کنی ... - بازدید: 3
رنج راه - بازدید: 4
ولایت او ... - بازدید: 3
دیگر نه آن آرزومند بی تابم .... - بازدید: 2
شفایی طلبید ... - بازدید: 4
بگیر جانم را، که از آن توست ... خودت را از من نگیر ... و من را به خودم پس نده ... - بازدید: 3
قبلی 1 2 3 4 5 بعدی
Powered by NILOBLOG.COM