من، بنده ی، جاهل و غافل و نادون و بی خبر از خودم!! ...
چطور می تونم بفهمم، خیر و صلاحم رو!!
چطور می تونم بفهمم خییلی از قسمت های، زندگی رو،
و بتونم قبل از فهمیدنه
حکمت های، لطیفه خدا در پس هر حادثه ای ..،
صبور باشم و رنج راه رو بر خودم هموار کنم؟؟!!
جز با مدد و یاری و محبت خدا ...
به یاری تو محتاجم ... خدای بزرگ ...
هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست...
ما را در سایت هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 4 تاريخ: يکشنبه 8 اسفند 1395 ساعت: 19:53