یا ابا صالح ادرکنی
به حال خرابم نظری کن
محتاجم به نگاه تو
زندگی با تو رنگ و بوی وصف نشدنی داره ...
خدایا کمکم کن طوری زندگی کنم دل امام زمان راضی باشه از رفتار و عمل و کردار و فکر و نیت و همه ی وجودم ...
هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست...
ما را در سایت هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: يکشنبه 17 ارديبهشت 1396 ساعت: 15:23