چه حقیر و کوچکم!!!

خرید بک لینک

خدایا چه نزدیکی ... چه مهربون و لطیف هوای بنده هاتو داری ... و بنده طغیان گر و سرکش از تو غافل ... خدایا خدایا خدایا، تاب دیدن خودم رو ندارم!!! مگر اینکه رحمی کنی به من ...

خدایا دوستت دارم ... خییییلی بزرگی و من خیییییییییییییلی حقیر ....

هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست...

ما را در سایت هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: سه شنبه 19 ارديبهشت 1396 ساعت: 3:23

صفحه بندی