خدایا چه نزدیکی ... چه مهربون و لطیف هوای بنده هاتو داری ... و بنده طغیان گر و سرکش از تو غافل ... خدایا خدایا خدایا، تاب دیدن خودم رو ندارم!!! مگر اینکه رحمی کنی به من ...
خدایا دوستت دارم ... خییییلی بزرگی و من خیییییییییییییلی حقیر ....
ما را در سایت هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 10