جرقه ای زد دلم ... و نوری روشن شد ... دیدم خدارو ... به دوریه خودم از خدا می اندیشم ... غرق در لطف و محبت او اما در فراموشی او ... می ترسم خدایا ... می ترسم خدایا ... دستم بگیر ... هر لحظه بیم سقوطم هست ...
هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست...
ما را در سایت هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: سه شنبه 19 ارديبهشت 1396 ساعت: 3:23