یک مساله ی فلسفی !!

خرید بک لینک

چقدر انسان تنهاست ...

و او که خدا را دارد، این حجم تنهایی را نمی فروشد ...

و می فهمد که چقدر انسان تنهاست ...


عجیب انسان بسیار تنهاست ...

مثل رشته و فکری در اعماق علم فلسفه، دیدن این تنهایی فهمی عمیق می خواهد ...

هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست...

ما را در سایت هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 3 تاريخ: جمعه 22 ارديبهشت 1396 ساعت: 5:28

صفحه بندی