چقدر انسان تنهاست ...
و او که خدا را دارد، این حجم تنهایی را نمی فروشد ...
و می فهمد که چقدر انسان تنهاست ...
عجیب انسان بسیار تنهاست ...
مثل رشته و فکری در اعماق علم فلسفه، دیدن این تنهایی فهمی عمیق می خواهد ...
ما را در سایت هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 3