دنیای ما آدما، پر از تضادهای نفی کننده عقل سلیمه!!! تنها به خاطر نیاز حرکت می کنه، و چنین موجود و مخلوقی خطرناکه!!
در پریشانی هاش به دنبال حامی و پشتوانه می گرده، و تو غافل از نیاز شدید او، حمل بر انسان دوستی می ذاری ... غافل از اینکه آدمی در کانون امتحان پس دادن ها عیارش مشخص میشه!!
یا رفیق من لا رفیق له ... تنها تو را می خوانم ...
ما را در سایت هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 7