آدم

خرید بک لینک

آه زندگی که چقدر فرصت خوبی هستی
برای دوست داشتن،
برای دویدن،
نَفَس کشیدن،
افسوس زیباییهاتو
آدمها
آدمها
می گیرن..

کم کم دچار بیماری فوبیای "آدم" می شم
در جریان تو

هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست...

ما را در سایت هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 2 تاريخ: چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت: 1:03

صفحه بندی