آه زندگی که چقدر فرصت خوبی هستی
برای دوست داشتن،
برای دویدن،
نَفَس کشیدن،
افسوس زیباییهاتو
آدمها
آدمها
می گیرن..
کم کم دچار بیماری فوبیای "آدم" می شم
در جریان تو
ما را در سایت هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 2