چقدر " زشتی " تو،
آدم،
وقتی حسودی ،
وقتی پر کینه ای؛
بی نهایتْ زشتی؛
و نمی بینی زشتی بی نهایَتِتْ، رو!
غرور از قلبت، سرریز می شه،
و بی هُنَریتْ، بی نهایتِ؛
می خوام اونقدر پَر بِکشم،
که از تویِ، پُر کینه یِ کور
دور بشَمْ
هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست...
ما را در سایت هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 3 تاريخ: چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت: 1:03