دردی بزرگ،
در قلبی هنوز بزرگ نشده!!
بی ظرفیتی ای به ظرفیت تمام غفلت ها!
و بس ویرانگر!
قسمتم شده؛
چطور، تاب بیارَمْ؟!!
آیه های تو،
تأویلی، بیشتر از طاقت من داره!!
هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست...
ما را در سایت هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 2 تاريخ: جمعه 16 مهر 1395 ساعت: 15:45