دچارِ خودم شدم
دچاری پر درد
از خودم جدایم کن
این جا جای من نیست
اما پای رفتَنَم، هم نیست
دچار، را درمان کن
ای درمانِ همه ی دُچارها؛
هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست...
ما را در سایت هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: يکشنبه 18 مهر 1395 ساعت: 23:05