خدای بزرگ
گاهی هم دلم می گیره
نه اینکه جنس دلتنگیم
از تو دورَم کنه
یه حسی مثل اینکه
اینجا احساس غریبی کنم!
یه وقتایی هم توی دلم،
پُرِ مُحَبَت میشه،
و می بینم جهان بد جور کوچیکه!
هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست...
ما را در سایت هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: يکشنبه 25 مهر 1395 ساعت: 13:11