میخوام یه مروری کنم فهمیدنی هامو و یه جستجویی کنم نیاز هامو؛ کدوم سوالها رو بهشونرسیدم و هنوز بی جوابن!!! دایره ی فهمم رو می خوام یکم اندازه بگیرم ببینم تا کجارفتم تا کجا تونستم دایره ی جهلم رو کوچیک تر کنم ..
می شه اینطور تصور کرد که مرکز یه دایره ی خیلی بزرگیوایسادم و تا چشم کار می کنه من و ندونسته هامه ... حالا هر چی بیشتر توی ایندایره بیام جلوتر و وسعت اطرافم رو ببینم و بتونم در دایره ای وسیع تر با تسلطیبیشتر فکر کنم .... دایره ی جهلم هم کوچیکتر از قبل می شه!!!.....
ما را در سایت هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 4