أَمَّنْ یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ یَکْشِفُالسُّوءَ
فقط و فقطمخصوص خدای بزرگ می نویسم ...
خدایا اینقدر به یاری و دست گیریه تو محتاجم که هرلحظه نیست شدنم رو شاهدم .... کمکم کن ..... از دست نَرَوَمْ ....
ما را در سایت هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 8