خییییلیـــ اضطراریه وضعیتم ......

خرید بک لینک

أَمَّنْ یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ یَکْشِفُالسُّوءَ

فقط و فقطمخصوص خدای بزرگ می نویسم ...

خدایا اینقدر به یاری و دست گیریه تو محتاجم که هرلحظه نیست شدنم رو شاهدم .... کمکم کن ..... از دست نَرَوَمْ ....


هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست...

ما را در سایت هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: يکشنبه 12 دی 1395 ساعت: 9:21

صفحه بندی