یه چند روزهدارم به این فکر می کنم که وقتی من بمیرم و این دنیا رو ترک کنم آآآیا دلم برایاین دنیا تنگ می شه؟؟؟!! خاطره های این دنیا دلم رو تنگ می کنه .... مثلاً یادروزهایی بیافتم که با خونوادم زندگی می کردم و بعد با خودم بگم آخ یادش بخیر ...نه از این جهت که چون اون دنیا بهم سخت خواهد گذشت!!! یاد بی خیالی های این دنیامبیافتم!! ... نه .....
مثلاً برایدرخت ها و شهر ها و اتفاق ها و ووووو، دلم تنگ بشه ... مثل یه قصه که می خونی ...وقتی تموم میشه ... هست آدم یه حال عجیبی داره ... یه همچین حالتی منظورمه ...
ما را در سایت هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست دنبال میکنید
برچسب: اینم فامیله ما داریم,اینم شمارم,اینم شمارمه, نویسنده: بازدید: 5