باورم نمیشه
که چقدر درست و حسابی بودن
و شکل آدمای تربیت شده، بودن!!
سخته،
به ظاهر و حرف،
که خیلی راحته!
میشه تز داد!
دم زد، از حرفای خیلی بزرگتر از قد و اندازمون!
اما تا بخوای درست و حسابی باشی
کار سخت میشه!
ما را در سایت هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 10