خدایا می خوام پر بکشم
می خوام نَفَس بکشم
هوای نَفَس کشیدن کم آوُردَم
از تجویزهای یه دست و یکنواختِ
پیچ در پیچِ این همه نسخه،
در هم شکسته شده
تمام حواسم!
چیزی می خوام به بی رنگی تو
و در بی نهایتِ، سادگی
در بی نهایتِ، ایمان!!
هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست...
ما را در سایت هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست دنبال میکنید
برچسب: kesoil,lesoir,keson,kesoi ovulacio, نویسنده: بازدید: 2 تاريخ: يکشنبه 18 مهر 1395 ساعت: 23:05